Rekordowa liczba skarg na Piersa Morgana po jego słowach o „Księżnej Pinocchio" Meghan

  • 18.03.2021, 10:42 (aktualizacja 18.03.2021, 11:19)
  • Źródło: bbc.com

Podziel się:

Oceń:

Rekordowa liczba skarg na Piersa Morgana po jego słowach o „Księżnej Pinocchio"… TWITTER / @Daily_Express
Piers Morgan, który powiedział w porannym programie, że nie wierzy w ani jedno słowo Meghan, które padło w wywiadzie z Oprah i „nie uwierzyłby jej nawet gdyby przedstawiała pogodę", otrzymał rekordową liczbę skarg w historii Wielkiej Brytanii zgłoszonych do Ofcomu - brytyjskiego odpowiednika KRRiT.

8 i 9 marca, do Ofcom'u - brytyjskiego, państwowego organu kontrolującego i nadzorującego rynek mediów i telekomunikacji, wpłynęło ponad 57 tys. skarg dotyczących relacji Piersa Morgana komentującego wywiad księżnej Sussex, Meghan Markle z Oprah Winfrey.

Morgan powiedział, że „nie wierzy” w żadne słowo, które wypowiedziała Meghan, nie uwierzyłby jej nawet gdyby przedstawiała pogodę, a potem na swoich social mediach nazwał Meghan „Księżną Pinocchio". Tego samego dnia, gwiazdor telewizji ITV, związany od lat z programem Good Morning Britain, opuścił program.

Łączna liczba napłyniętych skarg - 57121, to o 12 600 więcej niż poprzedni ustanowiony rekord w 2007 roku przez program Celebrity Big Brother.

Jedną ze skarg do brytyjskiego regulatora telewizji i mediów, zgłosiła sama księżna Sussex.

Na skargi, Piers Morgan odpowiedział na Twitterze:

„Tylko 57 tys.? Więcej ludzi podeszło do mnie na ulicy i mi pogratulowało za to, co powiedziałem. Zdecydowana większość Brytyjczyków jest za mną”.

Ofcom, który reguluje brytyjską telewizję od 2003 roku, rozpoczął już dochodzenie w sprawie Good Morning Britain.

W środę, rzeczniczka programu powiedziała, że ​​śledztwo jest w toku.

Na sam wywiad z Oprah, który został wyemitowany w ITV 8 marca, wpłynęło 4398 skarg.

Wiele osób sprzeciwiało się twierdzeniom i oczernianiu rodziny królewskiej na wizji, inni twierdzili, że ze względu na stan księcia Edynburga i jego pobytu w szpitalu, emisja wywiadu była nieodpowiednia, a niektórzy zgłaszali rzekomo wprowadzające w błąd nagłówki prasowe, które pojawiały się podczas programu.

Źródło: bbc.com

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu WielkaBrytaniaOnline.co.uk , który jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe